Wspaniałe pojazdy

Autor:
Urszula Kozłowska (1958-2018) ...
Ilustracje:
Marcin Południak ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Wiga - Grupa Wydawnicza Foksal (2013-2017)
Wydawnictwo Wilga (2011-2013)
Autotagi:
druk
książki
liryka
Więcej informacji...

Dzięki tej książce dzieci dowiedzą się, jak się podróżuje motocyklem, samochodem, pociągiem i samolotem. Dowiedzą się też, że przyjaciół można znależć wszędzie. Naciśnij przycisk dźwiękowy i posłuchaj odgłosów wspaniałych pojazdów. To fajna zabawa! [z okładki]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Urszula Kozłowska (1958-2018) Marcin Południak
Ilustracje:Marcin Południak Mariola Budek
Tłumacz:Marcin Południak
Wydawcy:Wydawnictwo Wiga - Grupa Wydawnicza Foksal (2013-2017) Wydawnictwo Wilga (2011-2013)
Serie wydawnicze:Gucio Poznaje Wychowanie przez Czytanie Podróżnik Gucio Poznaje Gucio Poznaje (Grupa Wydawnicza Foksal) Wychowanie przez Czytanie (Grupa Wydawnicza Foksal)
ISBN:978-83-259-0328-2 978-83-280-1842-6 978-83-280-1845-7 978-83-280-3941-4 978-83-7881-577-8
Autotagi:druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo