Lasy świata:

pomóż dzieciakom wrócić do domu

Autor:
Pavla Hanáčková
Ilustracje:
Linh Dao
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Wydawca:
Wydawnictwo Publicat - Papilon (2020)
Wydane w seriach:
Wiedza, Przygoda, Zabawa
ISBN:
978-83-271-0446-5
Autotagi:
druk
książki
publikacje popularnonaukowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Lubasz im. ks. Antoniego Ludwiczaka - Katalog księgozbioru
1.0

Podróż dookoła świata to okazja do poznania różnych lasów, a także drzew i innych roślin, które w nich rosną. Oraz, oczywiście, ZWIERZĄT! Oto wyzwanie: trzeba "odprowadzić" każdego zwierzaka do jego lasu. Skąd jednak wiadomo, gdzie który mieszka? Na szczęście jest ktoś, kto podpowie. Bohater tej książki opowie dzieciom o różnych środowiskach i o ich mieszkańcach. Co się stanie, gdy zwierzęta trafią do swoich domów? Opowiedzą o sobie najciekawiej jak potrafią! Książka znakomicie łączy przyjazne dziecku, pełne detali ilustracje, z opowieścią popularnonaukową dostosowaną do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym (a także nieco młodszych i nieco starszych). [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Mało czytelna, niespójna, nieciekawa, chaotyczna. Słaba.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo