Wymarzony luzer:

Geek Charming

Reżyseria:
Jeffrey Hornaday
Scenariusz:
Hilary Galanoy
Elizabeth Hackett
Aktorzy:
Sarah Hyland
Matt Prokop
Jordan Nichols
Sasha Pieterse
Kompozytor:
Nathan Wang
Wydawcy:
CD Projekt (2010-2012)
Disney DVD (2011)
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
1.0

Pozory często mylą, a książki nie należy oceniać po okładce... Przekonaj się o tym, oglądając przezabawną komedię "Wymarzony luzer" z Sarah Hyland (serial "Współczesna rodzina") i Mattem Prokopem ("High School Musical 3: Ostatnia Klasa") w rolach głównych. Dylan (Hyland) - jedna z najbardziej atrakcyjnych i popularnych dziewczyn w szkole - przez przypadek upuszcza swoją kosztowną torebkę do fontanny w centrum handlowym. Jest zaskoczona, gdy na ratunek przychodzi jej największy szkolny luzer Josh (Prokop). Chłopak postanawia wykorzystać sytuację, by poprosić ją o udział w kręconym przez siebie filmie dokumentalnym. Dziewczyna ma nadzieję, że dzięki temu zwiększy swoje szanse na zyskanie tytułu Królowej Wdzięku, tymczasem Josh planuje zrealizowanie demaskatorskiego materiału na temat popularności. Ku swemu zdumieniu chłopak odkrywa jednak, że w rzeczywistości Dylan jest bardziej interesująca i sympatyczna, niż mógłby się spodziewać. W ostatniej chwili decyduje się zmienić punkt widzenia, a film staje się peanem na cześć niesamowitej koleżanki. Ale jak zareaguje na to wszystko Dylan?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo