Franklin boi się ciemności

Tytuł oryginalny:
Franklin in the dark
Autor:
Paulette Bourgeois ...
Ilustracje:
Brenda Clark ...
Tłumacz:
Patrycja Zarawska ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1986-2022)
Wydawnictwo Sonia Draga
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Zielony żółw Franklin znany jest dzieciom na całym świecie z serii powszechnie lubianych książeczek oraz popularnych filmów animowanych. Każdy tomik to osobna historia o niezwykle ważnych sprawach z życia przeciętnego kilkulatka. Tym razem Franklin próbuje przezwyciężyć strach przed ciemnością. Postacie wykreowane przez autorki są wzorcem nie tylko dla dzieci, lecz także dla rodziców, a ich przeżycia pozwalają odnaleźć się w niełatwych sytuacjach życiowych. Franklin od dłuższego czasu próbuje przezwyciężyć strach przed ciemnością. Codziennie, gdy przychodzi pora pójść spać, żółwika ogarnia strach. Cały czas wydaje się mu, że widzi w swojej skorupie jakieś straszydła. Rodzice starają się temu zaradzić i po kilku próbach znajdują prosty, a zarazem skuteczny sposób.Nowe wydanie repetytorium gramatycznego pomoże ci przygotować się do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym oraz opanować ponad 10 tysięcy słów niezbędnych na egzaminie maturalnym. W książce znajdziesz ponad 300 ćwiczeń, różnorodne teksty z ilustracjami, a także klucz z rozwiązaniami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Franklin i prezent świąteczny
Autorzy:Paulette Bourgeois Brenda Clark Patrycja Zarawska
Ilustracje:Brenda Clark Patrycja Zarawska Brenda Sue Clark
Tłumaczenie:Patrycja Zarawska Patrycja Zawarska
Wydawcy:Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1986-2022) Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Jestem w TV! Kolekcja Franklin Historyjka z Telewizji Czytamy z Franklinem Franklin i Przyjaciele Najlepsze dla Dziecka Poznaj Franklina i jego przyjaciół Jestem w TV! (Debit)
ISBN:83-7167-213-6 83-7167-376-0 83-7167-421-X 978-83-7167-381-8 978-83-8057-150-1 978-83-8057-160-0 978-83-8057-510-3 978-83-8057-669-8 83-7167-381-8 978-83-7167-381-7 978-83-7167-669-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza reprodukcje zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 74 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo