Lastman

Inne tytuły:
Last man 1
Autorzy:
Balak
Michaël Sanlaville
Bastien Vivès
Sanlaville ...
Ilustracje:
Bastien Vivès
Guy Buhry
Tłumacz:
Jakub Syty
Wydawcy:
Wydawnictwo Sonia Draga (2019)
Legimi (2019)
Nonstopcomics - Wydawnictwo Sonia Draga (2019)
Nonstopcomics
ISBN:
978-83-8110-784-6
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...
3.0

Komiks, pierwszy tom cyklu. Adrian Velba nie może się już doczekać dorocznych Igrzysk. Jednak jego nadzieje na udział w zawodach rozsypują się w pył, gdy choroba rozkłada jego partnera. Wybawieniem z sytuacji okazuje się tajemniczy przybysz - Richard Aldana - milczący twardziel z na oko zupełnie innego świata. Przypadkowe spotkanie na zawsze odmieni losy obu bohaterów. Jeden z największych francuskich hitów komiksowych ostatnich lat - mangowa ekspresja, europejska wrażliwość, szalona, nieprzewidywalna akcja rodem z amerykańskich blockbusterów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Last man 1
Autorzy:Balak Michaël Sanlaville Bastien Vivès Sanlaville Vives
Ilustracje:Bastien Vivès Guy Buhry
Tłumacz:Jakub Syty
Wydawcy:Wydawnictwo Sonia Draga (2019) Legimi (2019) Nonstopcomics - Wydawnictwo Sonia Draga (2019) Nonstopcomics
ISBN:978-83-8110-784-6
Autotagi:druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo