Krecik i telewizja

Autorzy:
Hana Doskočilová (1936-2019)
Zdeněk Miler (1921-2011)
Ilustracje:
Zdeněk Miler (1921-2011) ...
Tłumaczenie:
Andrzej Czcibor-Piotrowski (1931-2014)
Andrzej Piotrowski (1931-2014)
Wydawca:
Grafag - Agencja Wydawnicza (2004-2006)
ISBN:
83-88437-71-2, 978-83-89404-18-3
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
5.0

Wiosną, na Stoczku pod lasem, nie brzęczą pszczółki, nie biega zajączek, nie dokazuje myszka! Nawet Słoneczko zapomniało pójść spać. Cóż takiego się stało? Ślimak w swoim domku przywiózł zwierzętom telewizję, a więc patrzą, patrzą i nie przestają patrzeć. Tak, że w końcu zarastają bujnym zielskiem. Krecika czeka niełatwe zadanie. Czy uda mu się pomóc przyjaciołom?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Ciekawa historia o tym, co telewizja potrafi zrobić z ludźmi, a co dopiero z małymi mieszkańcami lasu. Jak Krecik poradzi sobie w rozwiązaniu kolejnego problemu? Odpowiedź znajdziecie w książce pełnej kolorowych ilustracji.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Hana Doskočilová (1936-2019) Zdeněk Miler (1921-2011)
Ilustracje:Zdeněk Miler (1921-2011) Hana Doskočilová (1936-2019)
Tłumaczenie:Andrzej Czcibor-Piotrowski (1931-2014) Andrzej Piotrowski (1931-2014)
Redakcja:Andrzej Czcibor-Piotrowski (1931-2014)
Wydawca:Grafag - Agencja Wydawnicza (2004-2006)
ISBN:83-88437-71-2 978-83-89404-18-3
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo