Szereg literek bez usterek czyli Alfabetociekawostki

Autor:
Łukasz Dębski
Ilustracje:
Anna Kaszuba-Dębska
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Publicat S. A (2011)
Papilon - Publicat (2011)
Papilon (2011)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-245-7491-9, 978-83-240-7491-9
9789-83-245-7491-9
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...

Szereg literek bez usterek, czyli alfabetociekawostki to książeczka, w której dziecko odkrywa możliwości twórczej zabawy z literkami. To szalone rymy z językowymi potyczkami.Autor, ??ukasz Dębski, w mistrzowski sposób łamie słówka, wymyśla nowe wyrazyi zdania. W książce, pośród przepięknych ilustracji, ukryły się wierszyki dziwne, zabawne i pokręcone, pozwalające lepiej wyćwiczyć sprawne posługiwanie się językiem ojczystym.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Łukasz Dębski
Ilustracje:Anna Kaszuba-Dębska
Tłumacz:Anna Kaszuba-Dębska
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Publicat S. A (2011) Papilon - Publicat (2011) Papilon (2011)
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-245-7491-9 978-83-240-7491-9 9789-83-245-7491-9
Autotagi:druk książki liryka literatura literatura piękna poezja
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo