Śmierć

Inne tytuły:
Death of X
Autorzy:
Stan Lee (1922-2018)
Jack Kirby (1917-1994)
Ilustracje:
Aaron Kuder
Javier Garrón
Scenariusz:
Jeff Lemire
Charles Soule
Tłumacz:
Maria Jaszczurowska
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2019)
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
Marvel Now! 2.0
ISBN:
978-83-281-4193-3
Autotagi:
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru
4.0

Terrigen, święta substancja Inhumans, która daje im życie, stanowi śmiertelnie zagrożenie dla mutantów. Przedstawiciele obu ras ścigają się z czasem, aby znaleźć pokojowe rozwiązanie tego problemu, ale mogą nie zdążyć, szczególnie że Scott Summers i Emma Frost realizują już własny plan. Przyparci do muru, nie cofną się przed niczym, żeby ocalić swój gatunek... nawet przed wydaniem wojny najpotężniejszym istotom na Ziemi. Oto początek pełnej rozmachu historii ze świata X-Men, którą opowiedziano w trzech tomach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Problemem czytelnika próbującego wejść w świat X-men jest gigantyczny rozmiar zadania domowego jakie trzeba odrobić aby wejść w dany cross-over. Aby w pełni zrozumieć ten album trzeba by znać AvsX, które to z kolei wypada poprzedzić znajomością trylogi mesjasza i najlepiej House of M. I tak w kółko. • Trochę mija się z celem czytanie wybiórczo takich wydań, co nie zmienia faktu, że to kawał dobrego X-tytułu. • Zainteresowanym polecić mogę uniwersum Ultimate, które jest remedium na przytłaczającą historię każdego z bohaterów Domu Pomysłów.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo