Giler, trampolina i reszta świata

Autor:
Agnieszka Chylińska
Ilustracje:
Suren Vardanian ...
Wydawca:
Wydawnictwo Pascal Spółka (2019-2020)
ISBN:
978-83-8103-559-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Tytułowym bohaterem powieści Agnieszki Chylińskiej jest Giler, chłopiec, którego pasją jest pływanie. To bohater absolutnie niezwykły. Dowiesz się, że jest pełen dobra i miłości do wszystkiego, co go otacza. Uwielbia jeść słodycze. Ale które dziecko ich nie lubi? Jego największym życiowym celem jest poszukiwanie pozytywnych cech w ludziach. Potrafi znaleźć ziarenko dobroci, które drzemie w każdym z nas. Szerzy miłość i zaraża pozytywną energią. Czego doświadczy w życiu? Z kim przyjdzie mu się spotkać? Jeśli miałeś okazję czytać inne książki dla dzieci napisane przez Agnieszkę Chylińską, znasz już Zezię i Franka ??? Giler jest ich bratem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Warto sięgnąć po tą książkę. W mądry i przemyślany sposób porusza bardzo ważne kwestie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Chylińska
Ilustracje:Suren Vardanian Suren Verdanian
Wydawca:Wydawnictwo Pascal Spółka (2019-2020)
ISBN:978-83-8103-559-0
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo