Rodzeństwo:

jak wspierać relacje swoich dzieci

Autor:
Małgorzata Stańczyk
Wyd. w latach:
2019 - 2024
ISBN:
978-83-66329-14-0, 978-83-66577-81-7
978-83-68021-53-0
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
wychowanie
Więcej informacji...
4.0

Im więcej dzieci w rodzinie, tym więcej radości, ale i hałasu, skomplikowanych sytuacji oraz wyzwań. Jak poukładać relacje, aby każdy czuł się ważny i potrzebny? Co wspiera więzi między dziećmi, a co je narusza? Po co dzieciom konflikty i jak im w nich towarzyszyć?

Małgorzata Stańczyk, psycholog i dziennikarka, propagatorka Rodzicielstwa Bliskości, mama trójki dzieci, w swojej książce pomaga przeprowadzić całą rodzinę przez niełatwą czasem sytuację pojawienia się w rodzinie kolejnego dziecka.

Napisana z szacunkiem dla odmienności każdego członka rodziny książka pokazuje, jak wzmacniać każde z dzieci tak, aby miało przestrzeń na własny rozwój. Autorka nie zapomina również o rodzicach, pokazując im, jak mogą zadbać o siebie, aby mogli być oparciem dla swoich dzieci i czerpać satysfakcję z rodzicielstwa. Uspokaja w obliczu niepokojów i pomaga nabrać zaufania do swoich rodzicielskich kompetencji.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Małgorzata Stańczyk
Wydawcy:Wydawnictwo Mamania (2019-2024) NASBI (2020) ebookpoint BIBLIO (2020) Grupa Wydawnicza Relacja (2019-2020) Legimi (2019-2020)
ISBN:978-83-66329-14-0 978-83-66577-81-7 978-83-68021-53-0
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki wychowanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo