Magiczne drzewo: Pióro T-rexa

Autor:
Andrzej Maleszka
Ilustracje:
Andrzej Maleszka
Wydawcy:
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2024)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2018-2024)
Wydane w seriach:
Magiczne drzewo
Znak Emotikon
ISBN:
978-83-240-5097-0, 978-83-240-5184-7
978-83-240-9967-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
5.0 (6 głosów)

Bohaterowie przenoszą się do świata dinozaurów. Tylko tam mogą zdobyć lek, który uratuje chorego przyjaciela. Walczą z drapieżnymi jaszczurami i olbrzymim krokodylem. Ich pojazd zostaje zniszczony i dzieci muszą same odnaleźć drogę do swoje¬go czasu. Ściga ich potężny T-rex. Magiczny przedmiot sprawia, że tyranozaur zmienia się w istotę jeszcze groźniejszą... Opowieści Magicznego Drzewa są podstawą znanego na świecie cyklu filmowego, nagrodzonego Emmy – telewizyjnym Oscarem – za wyobraźnię, mądrość i humor. Andrzej Maleszka, reżyser filmowy, autor powieści i scenariuszy. Jest zdobywcą wielu nagród na międzynarodowych festiwalach. Jego filmy i powieści są pełne fantastycznych przygód. A jednocześnie opowiadają o ważnych sprawach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wręcz fenomenalna(jak wszystkie części seri oczywiście)!Zdecydowanie zajmuję czołowe miejsce w rankingu najlepszych książek tego roku:) • Jedyne zastrzeżenia to to,że trochę za duży druk - nieprzyjemnie się czyta:( • I to,że (oczywiście sam pomysł na takie zdjęcia w książce jest super,chodzi tylko i wyłącznie o wykonanie!) zdjęcia zamiast ukazywać jakieś warte zobaczenia sceny (nie tyczy się to innych książek tej serii) to pokazują tylko jakieś zwykłe rzeczy,które z łatwością można sobie wyobrazić.Motywem przewodnim są dinozaury,jednak na zdjęciach są naprawdę okropnie wklejone!Amatorskie wykonanie - wygląda sztucznie:/ • Co jednakże nie ujmuje niczego książce:D
  • Najfajniejsze było jak zdobywali składniki do leku.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo