Magiczne Drzewo: Pióro T-rexa

Autor:
Andrzej Maleszka
Ilustracje:
Andrzej Maleszka
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2018-2024)
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019)
Wydane w seriach:
Magiczne Drzewo
Znak Emotikon
ISBN:
978-83-240-5097-0, 978-83-240-5184-7
978-83-240-9967-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
5.0 (6 głosów)

Bohaterowie przenoszą się do świata dinozaurów. Tylko tam mogą zdobyć lek, który uratuje chorego przyjaciela. Walczą z drapieżnymi jaszczurami i olbrzymim krokodylem. Ich pojazd zostaje zniszczony i dzieci muszą same odnaleźć drogę do swoje¬go czasu. Ściga ich potężny T-rex. Magiczny przedmiot sprawia, że tyranozaur zmienia się w istotę jeszcze groźniejszą... Opowieści Magicznego Drzewa są podstawą znanego na świecie cyklu filmowego, nagrodzonego Emmy – telewizyjnym Oscarem – za wyobraźnię, mądrość i humor. Andrzej Maleszka, reżyser filmowy, autor powieści i scenariuszy. Jest zdobywcą wielu nagród na międzynarodowych festiwalach. Jego filmy i powieści są pełne fantastycznych przygód. A jednocześnie opowiadają o ważnych sprawach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Super książka dla starszej młodzieży 10-18 lat
  • Wręcz fenomenalna(jak wszystkie części seri oczywiście)!Zdecydowanie zajmuję czołowe miejsce w rankingu najlepszych książek tego roku:) • Jedyne zastrzeżenia to to,że trochę za duży druk - nieprzyjemnie się czyta:( • I to,że (oczywiście sam pomysł na takie zdjęcia w książce jest super,chodzi tylko i wyłącznie o wykonanie!) zdjęcia zamiast ukazywać jakieś warte zobaczenia sceny (nie tyczy się to innych książek tej serii) to pokazują tylko jakieś zwykłe rzeczy,które z łatwością można sobie wyobrazić.Motywem przewodnim są dinozaury,jednak na zdjęciach są naprawdę okropnie wklejone!Amatorskie wykonanie - wygląda sztucznie:/ • Co jednakże nie ujmuje niczego książce:D
  • Najfajniejsze było jak zdobywali składniki do leku.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo