Rodzinne szmaragdy

Tytuł oryginalny:
For the love of Lilah, Suzanna's surrender
Autor:
Nora Roberts ...
Tłumacz:
Alina Patkowska ...
Wyd. w latach:
2006 - 2008
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0 (3 głosy)

Lilah uratowała przystojnego profesora Maksa Quartermaina z fal oceanu, a on zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Wkrótce uprzytomnił sobie, że chciał go zabić ten sam człowiek, który usiłuje wykraść szmaragdy rodziny Calhounów. Profesor postanawia pomóc siostrom również po to, żeby być blisko Lilah. Kiedy z kolei ona jest w niebezpieczeństwie, bez wahania rusza jej na pomoc...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zachęcona poprzednimi książkami tej autorki postanowiłam sięgnąć po cykl, polecany nawet przez New York Times. Bardzo zawiodłam się czytając tę książkę. Jest w niej chyba wszystko, a naprawdę nie ma nic.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Suzanna's surrender Lilah For the love of Lilah Na zawsze twój Suzanna Szmaragdowy sen
Autorzy:Nora Roberts Alina Patkowska
Tłumaczenie:Alina Patkowska Aleksandra Komornicka
Wydawcy:Arlekin - Wydawnictwo Harlequin Enterprises (2006-2008) Wydawnictwo Harlequin Enterprises (2006-2008) Wydaw. Arlekin (2006-2007) Mira (2006) Muza (2006)
Serie wydawnicze:New York Times Bestselling Authors Bestsellers Romans Seria New York Times Bestselling Authors Bestsellers - Arlekin - Wydawnictwo Harlequin Enterprises Zamek Calhounów
ISBN:83-238-2278-6 83-7337-944-4 978-83-238-1728-4 978-83-238-5600-9 978-83-238-1728
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 23 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo