Przygody Fenka:

Kreatywność

Autor:
Dominika Gałka
Ilustracje:
Patrycja Godula
Wydawcy:
Legimi (2021)
Twój Doradca Konrad Sobik (2019-2021)
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Wydane w seriach:
Bezpieczna Książka
Cechy
ISBN:
978-83-66235-43-4, 978-83-66884-48-9
Autotagi:
audiobooki
dokumenty elektroniczne
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0

Jaka okropna pogoda – przez cały dzień pada! Fenek i Maks bardzo się nudzą. A czy Wy lubicie deszcz? Zerknijcie do książeczki, aby dowiedzieć się, jaki sposób na nudę znaleźli chłopcy i co takiego możecie stworzyć sami w domu, wykorzystując niepotrzebne materiały!

Dzięki tej książeczce dziecko:

  • zrozumie, czym jest kreatywność;
  • pozna sposoby stworzenia instrumentów z materiałów pochodzących z recyklingu;
  • zrozumie, że dzięki wyobraźni i kreatywności zawsze można z łatwością pokonać nudę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Polecam dla fanów Fenka
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo