Franklin idzie do szkoły

Tytuł oryginalny:
Franklin goes to school
Inne tytuły:
Franklinie pospiesz się
Autorzy:
Paulette Bourgeois
Brenda Clark ...
Tłumacz:
Barbara Sobiewska ...
Ilustracje:
Brenda Clark
Opracowanie:
Patrycja Zarawska ...
Wydawca:
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1995-2021)
Autotagi:
druk
epika
Więcej informacji...

Zielony żółw Franklin znany jest dzieciom na całym świecie z serii powszechnie lubianych książeczek oraz popularnych filmów animowanych. Każdy tomik to osobna historia o niezwykle ważnych sprawach z życia przeciętnego kilkulatka. Tym razem Franklin zaczyna ważny etap swojego życia - naukę w szkole. Postacie wykreowane przez autorki są wzorcem nie tylko dla dzieci, lecz także dla rodziców, a ich przeżycia pozwalają odnaleźć się w niełatwych sytuacjach życiowych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Franklinie pospiesz się
Autorzy:Paulette Bourgeois Brenda Clark Patrycja Zarawska
Tłumaczenie:Barbara Sobiewska Patrycja Zarawska
Ilustracje:Brenda Clark
Opracowanie:Patrycja Zarawska Zofia Siewak-Sojka
Opracowanie graficzne:Patrycja Zarawska
Wydawca:Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko (1995-2021)
Serie wydawnicze:Jestem w TV! Poznaj Franklina i Jego Przyjaciół Czytamy z Franklinem Franklin i Przyjaciele Kolekcja Franklin Mam dziecko Super produkt 2004 FRANKLIN - Paulette Bourgeois Najlepsze dla Dziecka
ISBN:83-7167-000-1 83-7167-242-X 83-7167-307-8 978-83-7167-211-8 978-83-7167-230-9 978-83-8057-150-1 978-83-8057-156-3 978-83-8057-479-3 83-7167-230-9 978-83-7167-230-6
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza reprodukcje zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 34 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo