Opowiastki familijne

Inne tytuły:
czyli pół godziny dla rodziny
Autor:
Beata Andrzejczuk ...
Reżyseria:
Dariusz Regucki
Wydawca:
Dom Wydawniczy Rafael (2003-2010)
ISBN:
83-89431-11-4, 83-89431-12-2
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Specjalny pakiet audio Opowiastek Familijnych pomyślany został jako pomoc dydaktyczna dla wychowawców i nauczycieli dzieci przedszkolnych i szkolnych z klas 1-3. To zbiór starannie wybranych opowiadań przygotowanych w formie audiobooka. Dzięki tej formule dzieci ćwiczą wyobraźnię i koncentrację. Co najistotniejsze, każde z opowiadań porusza ważny problem wychowawczy i stanowi pretekst do zajęć i dyskusji z dziećmi na ten temat. Pomocny w tym jest przygotowany zbiór konspektów dołączony do pakietu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:czyli pół godziny dla rodziny Pół godziny dla rodziny Opowiastki familijne 2
Autorzy:Beata Andrzejczuk Jacek Lecznar Lena chce mieć lalkę Barbie Bajka o zranionym serduszku Gabrysia szuka przyjaciela Prezeny dla Agatki Inny
Reżyseria:Dariusz Regucki
Lektor:Jacek Lecznar
Wydawca:Dom Wydawniczy Rafael (2003-2010)
ISBN:83-89431-11-4 83-89431-12-2
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo