Bad Guys:

Misja koło pióra

Inne tytuły:
Bad Guys Odcinek 2,
Autor:
Aaron Blabey
Tłumacz:
Agnieszka Sylwanowicz
Wydawca:
Wydawnictwo Zysk i Spółka (2019)
ISBN:
978-83-8116-680-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna i Centrum Kultury w Dopiewie - Katalog księgozbioru
4.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka dla dzieci, w której w zabawny, komiksowy sposób podejmowany jest temat walki ze stereotypami 😅 • Tytułową ekipę Bad Guys tworzą: Wilk, Rekin, Wąż i Pirania (która nie znosi kiedy mówi się o niej sardynka 😅). Cała czwórka stara się zmienić panującą na ich temat opinię i poprawić własną reputację. Nie chcą być uznawani za złych, ponieważ sami czują się pozytywnymi bohaterami - tylko zbieg okoliczności spowodował, że przypięto im łatkę niegodziwców. • Aby oczyścić wizerunek postanawiają uwolnić z kurczęta zamkniętę na fermie, chronionej mnóstwem różnych zabezpieczeń i alarmów. Do akcji angażują dodatkowo Ptasznika- hakera 😀 Mają z nowym członkiem gangu jednak problem, bowiem okazuje się, że Rekin cierpi na arachnofobię 😂, a sam Ptasznik preferuje dość luźny sposób ubierania się 😂😂😂 • Jak możecie się domyśleć misja nie będzie łatwa jednak pełna determinacji ekipa stawi czoła wszelkim przeciwnościom 😀 A na koniec okaże się...wróć, to już doczytajcie sami 😃 • Książka rekomendowana jest od 4 roku życia, ale moim zdaniem czterolatek nie do końca ją zrozumie. Moim zdaniem lepiej sprawdzi się od 6-7 lat 🙂
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo