Lotek i inne opowiadania

Ilustracje:
Anna Nowocińska-Kwiatkowska
Autorzy:
Magdalena Malicka
Magda Malicka
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2019-2024)
Wydane w seriach:
Już Czytam
sylabami
Już Czytam! - Zielona Sowa
sylabami - Zielona Sowa
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Nowa seria „Już czytam sylabami” to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę. W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu. Bliska dziecku tematyka opowiadań, atrakcyjna forma, ciekawe ćwiczenia - wszystko to sprawi, że nauka czytania sylabami stanie się dla młodego Czytelnika prawdziwą przyjemnością!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Polecam te serie dla dzieci, które się uczą czytać. Opowiadania są ciekawe, litery duże
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dzień Dziecka i inne opowiadania Dzień Dziecka
Ilustracje:Anna Nowocińska-Kwiatkowska
Autorzy:Magdalena Malicka Magda Malicka
Wydawca:Wydawnictwo Zielona Sowa (2019-2024)
Serie wydawnicze:Już Czytam sylabami Już Czytam! - Zielona Sowa sylabami - Zielona Sowa
ISBN:978-83-8073-529-3 978-83-8299-154-3 978-83-8299-723-1 8073-529-3 978-83-8053-529-3
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo