Jak wytresować smoka 3

Tytuł oryginalny:
How to Train Your Dragon: Hidden World
Reżyseria:
Dean Deblois
Kompozytor:
John James Powell
Producent:
DreamWorks Animation
Aktorzy:
Grzegorz Drojewski
Julia Kamińska
Wojciech Machnicki
Scenariusz:
Dean Deblois
oraz:
Cressida Cowell
Wydawcy:
Filmostrada (2019)
Edipress Polska
ISBN:
978-83-8164-094-7
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
nagrania wideo
4.0

DreamWorks Animation przedstawia zaskakującą opowieść o dojrzewaniu, szukaniu odwagi w obliczu nieznanego, a także o tym, jak trudno rozstać się z kimś bardzo bliskim. To, co zaczęło się jako niespotykana przyjaźń miedzy dorastającym Wikingiem i budzącym strach smokiem z gatunku Nocna Furia, przerodziło się w trylogię obejmującą całe ich życie. Nieoczekiwane pojawienie się smoczycy z gatunku Biała Furia zbiega się z najmroczniejszym okresem w dziejach ich osady, więc Czkawka i Szczerbatek muszą wyruszyć na wyprawę do ukrytego świata, istniejącego wyłącznie w mitach. W ostatniej części opowieści Czkawka i Szczerbatek odnajdą swoje właściwe przeznaczenie, a smok i jego jeździec będą razem walczyć, by bronić wszystkiego, co dla nich najcenniejsze.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo