Ćśśś!:

mamy plan

Tytuł oryginalny:
Shh!
we have a plan
Autor:
Chris Haughton ...
Tłumacz:
Katarzyna Surmiak-Domańska
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2019)
ISBN:
978-83-8150-055-5, 978-83-8150-607-6
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Warto mieć dobry plan – ale jeszcze lepiej mieć dobre zamiary. Mądra i dowcipna książka dla maluchów opowiedziana i narysowana z błyskotliwą prostotą. Czwórka przyjaciół spotyka w lesie pięknego, kolorowego ptaka. Czy uda im się go schwytać? Ćśśś! Mają plan... W tej zabawnej książce znajdziecie wszystko to, co u Chrisa Haughtona najlepsze: wyrazistą paletę kolorów, ujmującą oszczędność środków wyrazu, niepodrabialne poczucie humoru i niebanalną treść przekazaną za pomocą niezwykle prostej historii.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo prosta i fajna książka dla dzieci. Tekst wpada w ucho a ilustracje nie są przytłaczające
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:we have a plan
Autorzy:Chris Haughton Katarzyna Surmiak-Domańska
Tłumacz:Katarzyna Surmiak-Domańska
Wydawca:Wydawnictwo Dwie Siostry (2019)
ISBN:978-83-8150-055-5 978-83-8150-607-6
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo