Nowy początek

Tytuł oryginalny:
Chase Calloway
Autorzy:
Sandi Lynn
Gabriela Iwasyk
Tłumacz:
Gabriela Iwasyk
Wydawcy:
Wydawnictwo Amber (2009-2109)
Legimi (2019-2022)
ISBN:
978-83-241-6969-6, 978-83-241-7989-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
3.3 (3 głosy)

Chase to trzydziestoletni miliarder, właściciel korporacji komputerowej i komputerowy geniusz. Kobiety go uwielbiają, ale on tylko się nimi bawi.
Dwudziestoczteroletnia Kinsley zawsze chciała się wyrwać ze swojego miasteczka i z domu, który nigdy nie był domem. Kiedy przyłapała chłopaka na zdradzie, nic jej już tam nie trzymało. Przyjechała do Kalifornii i zaczęła pracę w firmie Chase’a.
Chemia jest natychmiastowa, lecz oboje boją się uczucia. Tak jest bezpieczniej. To mniej boli. Jednak miłość jest silniejsza. Ale może okazać się balansowaniem nad przepaścią…
„Zostałem okrzyknięty najseksowniejszym kawalerem w L os Angeles. Jestem obrzydliwie bogaty, mieszkam w luksusowym domu na plaży, jeżdżę szybkimi sportowymi wozami i kocham swoją pracę. Moje hobby? Imprezy i piękne kobiety. Uwielbiają mnie, bo jestem czarujący. Przynajmniej do chwili, kiedy odchodzę i je zostawiam. Łamię im serca. To wychodzi mi najlepiej…
Zawsze mogłem mieć każdą kobietę. Aż spotkałem Kinsley Davis…
Nazywam się Chase Calloway i to jest moja historia”.
„Zawsze marzyłam, że by wyrwać się z mojego miasteczka i z domu, który nigdy nie był domem. Kiedy zobaczyłam swojego chłopaka w łóżku z moją przyjaciółką, uciekłam. W L os Angeles dostałam pracę na zastępstwo w Calloway Tech. I spotkałam Chase’a Callowaya – aroganckiego, władczego i… nieszczęśliwego. Oboje baliśmy się miłości. I oboje nie potrafiliśmy jej zaprzeczyć. Nie wiedzieliśmy, że balansujemy na cienkiej linie nad przepaścią…
Nazywam się Kinsley Davis i to jest moja historia”.
SANDI LYNN w 2013 roku samodzielnie opublikowała powieść Na zawsze, pierwszą z serii sprzedanej w ponad 700 000 egzemplarzy. Wszystkie tomy, tak jak kolejne powieści Sandi Lynn, stały się bestsellerami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • typowy harlekin a elementami porno
  • Lubię książki Sandii Lynn. Podobała mi się seria Na zawsze, ale ta książka nie jest porywająca. Dość płytka treść on milioner, ona asystentka, on podrywacz , ją zdradził chłopak. On stracił matkę, bo odeszła, ona ma matkę alkoholiczkę. W końcu żyli długo i szczęśliwie. Jak ma się inna książkę pod ręką to lepiej sięgnij po nią.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo