Pamiętniki Fenka: Kamperem przez Polskę

Inne tytuły:
Kamperem przez Polskę Cz. 1
Autor:
Anna Jurczyńska
Ilustracje:
Daniel Włodarski
Wydawcy:
Fenek (2024)
Konrad Sobik (2019-2024)
Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Wydane w seriach:
Pamiętniki Fenka
ISBN:
978-83-66235-02-1, 978-83-66235-66-3
978-83-67175-61-6
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
5.0

Fenek kończy przedszkole i... wcale nie zamierza odpoczywać! Wsiada z Fenią i rodzicami do kampera, czyli prawdziwego domu na kołach i po chwili wszyscy wyruszają w podróż po całej Polsce. Odwiedzają Kraków, Puszczę Białowieską i Jaskinię Niedźwiedzią. Wpadają do Poznania, Łodzi i Szczecina. A to tylko niektóre miejsca, które są na trasie ich niezwykłej wyprawy. Zapnij pasy! Fenek i jego fantastyczne przygody już czekają na Ciebie! "Kamperem przez Polskę" to nowa seria przygód Fenka - sympatycznego bohatera, którego pokochały już tysiące przedszkolaków. Historie te mają formę pamiętników i adresowane są do dzieci w wieku 7-9 lat. Każda książka w zupełnie nowatorski otwiera się na żywy kontakt z małymi czytelnikami. W części pierwszej Fenek odwiedzi takie miejsca jak: Wrocław, Poznań, Szczecin, Warszawę, Puszczę Białowieską, Gdańsk, Kraków, Jaskinię Niedźwiedzią, Łódź, Wolin, Duszniki Zdrój, Opole. Jest to pierwszy pamiętnik, w którym bohater nawiązuje tak silne relacje z dzieckiem. Po tej lekturze zapragniesz wyruszyć we wspólną podróż, aby zobaczyć te miejsca, o których pisze autor. [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna książka to zaciekawienia dzieci Polską i jej miastami.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo