Staś Pętelka:

Dzielny pacjent

Autor:
Barbara Supeł
Ilustracje:
Agata Łuksza
Wydawcy:
Legimi (2023)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2019-2023)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Dlaczego dzieci robią wszystko na niby? Jak smakuje zupa z piasku? I czy warto ją w ogóle jeść? Poznaj Stasia, czteroletniego chłopca, który na własnej skórze testuje swoje pomysły! Nie wszystkie są jednak idealne… Najedzenie się piasku i dziwnych roślin spowodowało, że Staś musi iść do lekarza, którego troszkę się boi… Czy uda mu się oswoić ten lęk? Bogato zilustrowana seria dla dzieci ukazuje istotne wydarzenia z życia przedszkolaka. Każde dziecko odnajdzie tu znane mu sytuacje i wraz ze Stasiem spotka się z emocjami, których samo doświadcza. Znajdująca się na końcu książki tematyczna część edukacyjna, bliżej zapozna małego czytelnika z tematyką danego tomu. Lekarz już nigdy nie będzie taki straszny!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria dla przedszkolaków
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Barbara Supeł
Ilustracje:Agata Łuksza
Wydawcy:Legimi (2023) Wydawnictwo Zielona Sowa (2019-2023)
ISBN:9788382992441 978-83-8154-135-0 978-83-8240-053-3 978-83-8240-525-5 978-83-8299-198-7
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo