7 nawyków szczęśliwego dziecka:

nowe historie

Tytuł oryginalny:
Just the way I am
Inne tytuły:
Siedem nawyków szczęśliwego dziecka
Autor:
Sean Covey
Ilustracje:
Stacy Curtis
Tłumacz:
Małgorzata Bortnowska
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022)
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017-2019)
Wydane w seriach:
Znak Emotikon
ISBN:
978-83-240-5133-5, 978-83-240-5167-0
978-83-240-8579-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
poradniki i przewodniki
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0 (2 głosy)

Wystarczy 7 prostych historii, żeby nauczyć dziecko dobrych nawyków. Poznajcie przyjaciół z krainy Siedmiu Dębów, którzy wam w tym pomogą. Witek nauczy organizacji czasu. Kudłatek przekona, że warto określić sobie cel działania. Lilka zwróci uwagę na współpracę z innymi, a Wandzia przypomni, dlaczego warto zadbać o siebie. Obowiązkowy tytuł dla wszystkich rodziców i dzieci - już w Polsce! 7 nawyków szczęśliwego dziecka to zbiór zabawnych i pięknie zilustrowanych opowiadań, które przybliżają rodzicom i dzieciom metodę 7 nawyków skutecznego działania. Bohaterowie każdego opowiadania uczą się jednego z dobrych nawyków. Dzięki temu dzieci poznają 7 prostych kroków, które pomogą im mądrze planować czas na naukę i odpoczynek, być dobrymi przyjaciółmi i lubianymi kolegami, radzić sobie, gdy pojawiają się kłopoty, i nie poddawać się presji grupy. Źródło: tekst z okładki
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Siedem nawyków szczęśliwego dziecka Goob and his grandpapa When I grow up Sammy and the pecan pie Place for everything Lily and the yucky cookies Sophie and the perfect poem
Autor:Sean Covey
Ilustracje:Stacy Curtis
Tłumacz:Małgorzata Bortnowska
Wydawcy:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022) Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2017-2019)
Serie wydawnicze:Znak Emotikon
ISBN:978-83-240-5133-5 978-83-240-5167-0 978-83-240-8579-8
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza wychowanie zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo