Kadelkowe rozterki

Autor:
Magdalena Ludwiczak
Ilustracje:
Magdalena Ludwiczak
Wydawcy:
Wydawnictwo Literackie Białe Pióro (2019)
Heraclon International. Storybox.pl
Wydane w seriach:
Czytaj i Koloruj
Czytaj i Koloruj - Białe Pióro
Kadelkowe opowieści
ISBN:
978-83-66004-39-9, 978-83-8334-644-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

„Cześć! Mam na imię Konrad, ale mówią do mnie Kadelek. Wszystko przez moją siostrę, która miała być bratem! Chodzę do przedszkola, choć wolę być na morzu, na swoim pirackim statku. Ale... o tym Wam opowiem”. Niezwykła opowieść o chłopcu, który został obdarowany przez los siostrą zamiast brata. Kto jest głodny na czekoladę? Czemu Kadelek nie lubi dziewczynków? I jak zostać superbratem? Posłuchajcie koniecznie! Ciepła, pełna empatii i wesoła historia dla dzieci od lat 4.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Magdalena Ludwiczak
Ilustracje:Magdalena Ludwiczak
Lektor:Jacek Dragun
Wydawcy:Wydawnictwo Literackie Białe Pióro (2019) Heraclon International. Storybox.pl
Serie wydawnicze:Czytaj i Koloruj Czytaj i Koloruj - Białe Pióro Kadelkowe opowieści
ISBN:978-83-66004-39-9 978-83-8334-644-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika eseje książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo