Gotowy na wszystko

Tytuł oryginalny:
Lukas
Reżyseria:
Julien Leclercq
Scenariusz:
Jérémie Guez
Aktorzy:
Jean-Claude Van Damme
Svev Alviti
Sami Bouajila
Zdjęcia:
Robrecht Heyvaert
Wydawca:
Monolith Films (2018)
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
2.0

Lukas samotnie wychowuje 8-letnią córkę Sarę. Na życie zarabia jako bramkarz w jednym z nocnych klubów. Pewnego dnia podczas kłótni z agresywnym klientem traci nad sobą kontrolę i ląduje w areszcie pod zarzutem zabójstwa. Sarah trafia do domu dziecka. Jednak funkcjonariusze policji mają dla Lukasa pewną propozycję. Odzyska prawo do opieki nad córką, jeśli zgodzi się wejść w gangsterski świat i pomóc w schwytaniu poszukiwanego groźnego przestępcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo