Koszmarny Karolek i klątwa kanibala

Tytuł oryginalny:
Horrid Henry's cannibal curse
Autor:
Francesca Simon
Ilustracje:
Tony Ross
Tłumacz:
Maria Makuch
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022)
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022)
Legimi (2019)
Wydane w seriach:
KOSZMARNY KAROLEK - Francesca Simon
ISBN:
978-83-240-5108-3, 978-83-240-5109-0
978-83-240-7664-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Zupełnie nowe opowiadania o Koszmarnym Karolku! Karolek piecze najlepsze ciasto czekoladowe z grubą warstwą polewy. Razem z Ordynarnym Olem poznają tajemniczą klątwę zmniejszającą czaszki. A na koniec najlepsze! Poradnik jak mieć perfekcyjnych rodziców pełen Radykalnych Rad i bezcennych wskazówek! Koniecznie trzymaj go z dala od wścibskich oczu... Rodzicom, doskonałym braciszkom i siostrzyczkom wstęp wzbroniony! Opis wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Koszmarny Karolek piecze ciasto Koszmarny Karolek i perfekcyjni rodzice Koszmarny Karolek i zła Zula
Autor:Francesca Simon
Ilustracje:Tony Ross
Tłumacz:Maria Makuch
oraz:Francesca Simon
Wydawcy:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022) Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2019-2022) Legimi (2019)
Serie wydawnicze:KOSZMARNY KAROLEK - Francesca Simon
ISBN:978-83-240-5108-3 978-83-240-5109-0 978-83-240-7664-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo