Logopedia:

Ćwiczenia i wierszyki z głoską r

Inne tytuły:
Ćwiczenia i wierszyki z głoskami k, g, l
Logopedia 1,
Autorzy:
Sylwia Chmiel
Janusz Jabłoński
Anna Willman
Krzysztof Żywczak
Ilustracje:
Mariusz Dyduch
Wydawca:
Wydawnictwo Dragon (2018-2019)
Wydane w seriach:
Dragon Edukacja
ISBN:
978-83-7887-794-3, 978-83-8172-142-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poezja
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
wiersze
Więcej informacji...

Na wakacjach i w roku szkolnym, w domu, na plaży, w pensjonacie, na biwaku, podczas spaceru czy długiej podróży – zawsze i wszędzie warto ćwiczyć poprawną wymowę, a przy tym się nie nudzić. "Logopedia" – idealna na pogodne i pochmurne dni – łączy zabawę i terapię. Celem zamieszczonych w tym zeszycie ćwiczeń jest doskonalenie i utrwalane poprawnego brzmienia głoski „r”. "Logopedia" to: • Fachowe ćwiczenia opracowane w atrakcyjnej dla dzieci formie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Ćwiczenia i wierszyki z głoskami k, g, l Logopedia 1, Ćwiczenia i wierszyki z głoskami ś, ć, ź, dź, s, c, z, dz Ćwiczenia i wierszyki z głoską r
Autorzy:Sylwia Chmiel Janusz Jabłoński Anna Willman Krzysztof Żywczak
Ilustracje:Mariusz Dyduch
Wydawca:Wydawnictwo Dragon (2018-2019)
Serie wydawnicze:Dragon Edukacja
ISBN:978-83-7887-794-3 978-83-8172-142-4
Autotagi:druk książki liryka literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki poezja publikacje dydaktyczne publikacje fachowe wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo