MultiKurs

Inne tytuły:
angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański
multimedialny kurs 5 języków obcych
Scenariusz:
Jakub Bero
Karolina Kostrzębska
Karolina Sobocińska
Autor:
Magdalena Bochenko
Programowanie:
Tomasz Budzeń
Opracowanie:
Magdalena Bochenko
Ilona Jurkiewicz
Ewa Kędzierska
Radosław Kucharczyk ...
Wydawcy:
Agora (2009)
Edgard (2009)
Wydane w seriach:
Biblioteka Gazety Wyborczej
ISBN:
978-83-7552-531-1
Autotagi:
CD
film i wideo
multimedia interaktywne
podręczniki
programy komputerowe
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. K. I. Gałczyńskiego w Sokołowie Podlaskim - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański multimedialny kurs 5 języków obcych MultiKurs T. 4
Scenariusz:Jakub Bero Karolina Kostrzębska Karolina Sobocińska
Autor:Magdalena Bochenko
Programowanie:Tomasz Budzeń
Opracowanie:Magdalena Bochenko Ilona Jurkiewicz Ewa Kędzierska Radosław Kucharczyk Emanuele Liaci Izabela Radomska Katarzyna Wiśniewska
Wydawcy:Agora (2009) Edgard (2009)
Serie wydawnicze:Biblioteka Gazety Wyborczej
ISBN:978-83-7552-531-1
Autotagi:CD dokumenty elektroniczne film i wideo literatura literatura stosowana multimedia interaktywne oprogramowanie podręczniki programy komputerowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo