Szkolnik superdziewczyny

Autor:
Agnieszka Mielech
Ilustracje:
Magdalena Babińska
Wydawca:
Wilga Grupa Wydawnicza Foksal
Wydane w seriach:
Emi i Tajny Klub Superdziewczyn
ISBN:
978-83-280-5783-8, 978-83-280-8756-9
Autotagi:
druk
druki ulotne
książki
5.0

Oto NIEZWYKŁY Szkolnik - planer TYLKO DLA SUPERDZIEWCZYN! Pomoże zaplanować naukę, ogarnąć prace domowe i ważne wydarzenia w Twoim życiu a nawet określić Twoje NAJWAŻNIEJSZE CELE. Znajdziesz tu sylwetki znanych SUPERDZIEWCZYN, jak Emma Watson czy Beyonce, które mogą Cię zainspirować do działania. Poznaj SIEDEM KROKÓW SUPERDZIEWCZYNY DO SUPERORGANIZACJI! Dzięki Szkolnikowi znajdziesz więcej czasu na MEGAZABAWĘ, realizację marzeń i kreatywny odpoczynek! Teraz wreszcie pokażesz kto tu jest SZEFOWĄ swojego czasu. Jak Emi w Tajnym Klubie Superdziewczyn! [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Szkolnik to nie tylko miejsce gdzie wszystkie Superdziewczyny mogą zapisać plany na dany dzień. Znajduje tu też miejsce na zapisanie "odrabianek", własnych celów czy planów dotyczących nachodzących, różnego rodzaju świąt. • Dodatkowo podpowiedzi, kreatywne wskazówki i portrety inspirujących kobiet - moim zdaniem to genialny planer dla małej dziewczynki. • A jeśli dodatkowo uwielbia przygody Klubu Superdziewczyn to strzał w 🔟!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo