Gry i zabawy z berbeciem

Tytuł oryginalny:
Baby owner's games and activities book
Inne tytuły:
podręcznik użytkownika
zakres operacyjny: 0-36 miesięcy
Autorzy:
Lynn Rosen
Joe Borgenicht
Ilustracje:
Paul Kepple
Jude Buffum
Tłumacz:
Ewa Helińska
Wydawca:
Wydawnictwo Vesper Włodzimierz Wieczorek (2018)
ISBN:
978-83-7731-309-1
Autotagi:
druk
książki
poradniki
4.0

Zakres operacyjny: 0-36 miesięcy. Brzdące poznają otaczający ich świat przez zabawę. Dzięki książce „Gry i zabawy z berbeciem. Podręcznik użytkownika” odkryjesz 75 ekscytujących sposobów, jak wzbogacić umysły berbeci, wzmocnić ich ciała i rozpalić wyobraźnię. Kosztowne zabawki czy akcesoria na baterie nie są wymagane. Wystarczą zwykłe materiały obecne w każdym domu i odrobina kreatywności. Wszystkie aktywności, począwszy od gotowania i zajęć praktycznych aż po taniec, wykonywanie utworów muzycznych czy naśladowanie ulubionych zwierząt, wspierają rozwój dziecka. Dostarczający długich godzin rozrywki przewodnik „Gry i zabawy z berbeciem” jest kompatybilny ze wszystkimi modelami w wieku 0-36 miesięcy. Podkręć osiągi mózgu twojego brzdąca! Centralna jednostka operacyjna 10 miesięcy 24 miesiące 36 miesięcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Następca "rozwojowy" Bobas : instrukcja obsługi.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo