Jem zdrowo i wygrywam!

Inne tytuły:
Tytuł oryginalu: Children's book of healthy eating,
Ilustracje:
Helen Stanton
Autor:
John Stimpson
Tłumacz:
Paulina Zaborek
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2018)
Wydane w seriach:
Jedność dla dzieci
ISBN:
978-83-7971-892-4
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
publikacje popularnonaukowe
zbiory opowiadań

Jak wytłumaczyć dziecku, że kuszące smakołyki – ciastka, batony, chipsy, fast foody, gazowane napoje czy parówki – nie są zdrowe, a wręcz są dla niego szkodliwe? Jak przekonać dziecko, że będzie znacznie zdrowsze i szczęśliwsze, jedząc wartościowe produkty? Z pomocą przychodzi ta niewielka książeczka, która na przykładzie prostych sytuacji z życia codziennego pokazuje małym czytelnikom, jakie złe skutki ma jedzenie nieodpowiedniej żywności oraz co zdrowego i smacznego mogą zjeść w zamian. Aby uatrakcyjnić korzystanie z książeczki, dołączono do niej naklejki nagradzające aktywność dziecka. To poważna i praktyczna wiedza podana w lekkiej, zabawowej formie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo