Przygoda z czytaniem

Autorzy:
Agata Widzowska
Izabela Mikrut
Przy współpracy:
Anna Koralewska
Wydawca:
Wydawnictwo Ameet (2018-2020)
Autotagi:
antologie
druk
książki
opowiadania
poezja
proza
wiersze
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Seria książek Przygoda z Czytaniem to program adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Książki z poziomu IV - Czytam samodzielnie - opierają się ma metodzie sylabowej. Tekst jest podzielony na wyróżnione kolorem zgłoski, dzięki czemu dziecko w prosty sposób poznaje sylabową budowę wyrazu. Wymawianie poszczególnych zgłosek jest naturalną skłonnością człowieka i często jest łatwiejsze niż składanie wyrazu z liter, co sprawia, że nauka czytania metodą sylabową przynosi wymierne efekty. Teksty w książce są atrakcyjnie zróżnicowane - mają formę wierszy, wyliczanek, dialogów oraz krótkich opowiadań. W ten sposób autorzy przygotowują małego czytelnika na różnorodność form literackich. Dla dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym nauka jest przede wszystkim zabawą, do której zachęcają znane postacie ze świata Disneya. W książce znajduje się też dyplom dla małego czytelnika oraz naklejki, którymi rodzic może nagrodzić postępy i zaangażowanie dziecka. Czas na Przygodę z Czytaniem!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria do nauki czytania
  • Bardzo fajna seria do nauki czytania
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[Kraina lodu]
Autorzy:Agata Widzowska Izabela Mikrut
Przy współpracy:Anna Koralewska
Wydawca:Wydawnictwo Ameet (2018-2020)
Serie wydawnicze:Disney Uczy Disney Uczy (Ameet) Przygoda z Czytaniem (Ameet) Przygoda z Czytaniem. 4, Czytam Samodzielnie Czytam Płynnie 5 Przygoda z Czytaniem. 2. Ćwiczę czytanie metoda analityczno-syntetyczna
ISBN:978-83-253-2985-3 978-83-253-3203-7 978-83-253-3269-3 978-83-253-3321-8 978-83-253-3516-8
Autotagi:antologie druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja proza rodzina wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo