Die Entwicklung des Leseverstehens im konstruktivistisch orientierten Fremdsprachenunterricht
Autor: | Joanna Chojnacka-Gartner |
---|---|
Redakcja: | Kazimiera Myczko |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Zawodowa (2010) |
ISBN: | 978-83-88335-60-0 |
Autotagi: | druk |
Źródło opisu: | Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Urbanowskiej w Koninie - Księgozbiór dla Dorosłych |
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej

Recenzje
-
(Rozwój umiejętności czytania w konstruktywistycznie zorientowanym nauczaniu języka) • Konstruktywizm to nowoczesna teoria uczenia się, która wraz z hasłem „Konstrukcja zamiast instrukcji” ma na celu zastąpić dotychczasowe tendencje w dydaktyce języków obcych i przyczynić się do uzyskania lepszych, niż dotychczasowe, osiągnięć w zakresie przyswajania języka. • Książka przedstawia najnowsze tendencje w tym zakresie, a także ukazuje wady i zalety nowych technik nauczania w polskim kontekście edukacyjnym.
Dyskusje