Świat przedszkolaka:

co każde dziecko wiedzieć powinno

Autor:
Agnieszka Bator
Ilustracje:
Artur Nowicki
Wydawca:
Wydawnictwo Aksjomat (2015-2018)
ISBN:
978-83-8106-339-5, 978-83-8106-340-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje popularnonaukowe

Dzieci wykazują się naturalną ciekawością świata i zadają mnóstwo pytań. W ten sposób porządkują swoją wiedzę. Dorośli, nawet jeśli znają odpowiedzi na dziecięce pytania, nie zawsze potrafią je prosto formułować. Z myślą o zakłopotanych rodzicach i dociekliwych dzieciach powstała książka „Świat przedszkolaka. Co dziecko wiedzieć powinno”. Zawarte w niej ilustracje i krótkie komentarze w przystępny sposób wyjaśniają przedszkolakom to, co budzi ich zainteresowanie. Książka „Świat przedszkolaka” uatrakcyjnia przedszkolną edukację. Polecamy ją na dobry początek. Tematy omawiane w książce to: Ľ dom i rodzina Ľ przedszkole Ľ życie w mieście Ľ życie na wsi Ľ zwierzęta z zagrody Ľ przyroda i dzikie zwierzęta Ľ zdrowie, ciało i higiena Ľ dni tygodnia, pory roku Ľ zasady bezpiecznego zachowania źródło opisu: znak.com.pl
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo