Pierwsza pomoc nie tylko dla przedszkolaków

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Zenon Wiewiurka
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2013-2020)
Wydane w seriach:
Jedność dla Dzieci
Cecylka Knedelek przedstawia
Cecylka Knedelek
ISBN:
978-83-7971-443-8
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

W tej bardzo mądrej, a przy tym zabawnej książeczce Cecylka Knedelek opowiada gąsce Walerce oraz wszystkim przyszłym i obecnym przedszkolakom, jak zachowywać się w sytuacji, gdy ktoś potrzebuje pierwszej pomocy. Pełne świetnego humoru historyjki poprzedzają zbiór najważniejszych wskazówek dla małych i dużych przedszkolaków, które będą przydawać się dzieciom jeszcze długo, długo po opuszczeniu przedszkola. Co zrobić, gdy ktoś się skaleczy, oparzy czy zakrztusi? Jak można pomóc w nagłych wypadkach? Jaki numer telefonu wybrać, gdy stanie się coś złego? Tego dowiecie się z tej wesołej i kolorowej książeczki. Dwie doskonale znane dzieciom bohaterki – Cecylka Knedelek i gąska Waleria – zapraszają do lektury i zapewniają mnóstwo dobrej zabawy! Odbiorcy: dzieci lubiące słuchać ciekawych i zabawnych opowieści, rodzice i opiekunowie szukający ciekawego sposobu na przekazanie dziecku podstaw pierwszej pomocy. Dlaczego warto nabyć tę książkę: jest zbiorem zasad, które powinno znać każde dziecko, uczy empatii, skłania do myślenia i mówienia o ważnych sprawach, zachęca do czytania dzięki dużym, kolorowym ilustracjom, jest pełna dobrego humoru, będzie znakomitym prezentem zarówno dla każdej dziewczynki, jak i każdego chłopca.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo