Witajcie w Ponyville

Autor:
Justyna Bednarek
Wydawcy:
HarperKids - HarperCollins Polska (2021)
HarperCollins Polska (2020)
Wydawnictwo Egmont Polska (2018-2020)
Harperkids
ISBN:
978-83-276-5839-5, 978-83-276-6178-4
978-83-281-3321-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
2.7 (3 głosy)

W barwnej krainie Equestrii położone jest małe miasteczko Ponyville. W miasteczku tym mieszkają radosne kucyki. Poznaj mieszkającą w bibliotece Twilight Sparkle i jej smoka Spike’a, projektantkę mody Rarity, uwielbiającą własny sad Applejack, odważną Rainbow Dash, łagodną Fluttershy i Pinkie Pie, która uwielbia śpiewać. Poczytaj sobie o tych niezwykłych kucykach! Witajcie w Ponyville to pierwszy poziom nauki czytania w ramach serii „Czytam sobie”. Dzięki tej książce twoje dziecko będzie mogło poćwiczyć głoskowanie, a krótkie zdania zawierające 23 podstawowe głoski ułatwią mu samodzielne przeczytanie całej historii o kucykach. W książce jest około 150 - 200 wyrazów, co sprawia, że jest ona odpowiednia dla dzieci uczących się składać słowa. Bardzo duża czcionka użyta w książkach „Czytam sobie” z poziomu pierwszego również pomaga początkującym czytelnikom w lekturze. Autorką tekstu jest Justyna Bednarek: dziennikarka, pisarka i tłumaczka literatury francuskiej. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka ładnie wydana, treść co najmniej słabo opracowana. Nie uważam jej za wartościową pozycję dla dziecka.
  • pomysł chwytliwy - dziewczynki kochają kucyki! jednak użycie trudnych słów anglojęzycznych (Equestria!) potrafi skutecznie zniechęcić początkujących (nie)czytających
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Mikołaj Kamler Agnieszka Żelewska
Wydawcy:HarperKids - HarperCollins Polska (2021) HarperCollins Polska (2020) Wydawnictwo Egmont Polska (2018-2020) Harperkids
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont My Little Pony Poziom 1 Harperkids Czytam Sobie Fakty Mój Kucyk Pony Składam Słowa
ISBN:978-83-276-5839-5 978-83-276-6178-4 978-83-281-3321-1
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo