Kicia Kocia:

nie chcę się tak bawić!

Autor:
Anita Głowińska
Ilustracje:
Anita Głowińska
Wydawcy:
Media Rodzina (2018-2024)
Legimi (2023)
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Ukochana seria maluchów o Kici Koci - rezolutnej kotce i jej małych i dużych przygodach - teraz w wersji audio, w znakomitej interpretacji Macieja Stuhra.

Kolejnym tom ulubionej serii przedszkolaków. Kicia Kocia bawi się w parku z przyjaciółmi - Adelką, Packiem i Juliankiem, a także z nowym kolegą Marcysiem. Marcyś proponuje zabawę w porywanie księżniczek, która ani Kici Koci, ani Adelce w ogóle się nie podoba. Trzeba wytłumaczyć Marcysiowi, że dobra zabawa to taka, która podoba się wszystkim.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Anita Głowińska
Ilustracje:Anita Głowińska
Wydawcy:Media Rodzina (2018-2024) Legimi (2023)
ISBN:978-83-7278-512-1 978-83-800844-0-7 978-83-8008-601-2 978-83-8265-426-4 978-83-8265-487-5 978-83-8265-797-5
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna nagrania opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 20 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo