Historie spod podłogi: Dom

Autor:
Justyna Bednarek
Ilustracje:
Marcin Minor
Wydawcy:
Harperkids - HarperCollins Polska (2021)
Wydawnictwo Egmont (2014-2018)
ISBN:
978-83-276-7030-4, 978-83-281-2961-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Kudelek to bardzo wesoły i rezolutny kłębek kurzu, który mieszka samotnie pod podłogą u pani Cecylii. Jego życie zmienia się, kiedy do norki wprowadza się Grubelek. Odtąd nic już nie jest takie samo. Dom to pierwsza część Historii spod podłogi. To opowieści o przyjaźni i wspólnym przezywaniu drobnych codziennych radości. Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierający naukę czytania w wieku 5-7 lat. Poziom 1 - Składam słowa 150-200 wyrazów w tekście, krótkie zdania, 23 podstawowe głoski w tekście czytanym, ćwiczenie głoskowania
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Ładne ilustracje. Ale jak dla dzieci które są w wieku >4 lat to trochę nudnawa wg mnie. Chociaż córce się podobała.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Marcin Minor
Wydawcy:Harperkids - HarperCollins Polska (2021) Wydawnictwo Egmont (2014-2018)
Serie wydawnicze:Historie spod podłogi Edukacyjny Egmont Czytam Sobie Poziom 1, Składam słowa Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-7030-4 978-83-281-2961-0
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo