Jabłko i Mięta w przedszkolu

Autor:
Krystyna Śmigielska
Lektor:
Gabriela Jaskuła
Wyd. w latach:
2017 - 2020
Wydane w seriach:
Audiobook
Audiobook - Heraclon International
ISBN:
978-83-62248-38-4, 978-83-8194-779-4
978-83-8194-780-0
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
druk
książki
MP3
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Droga z przedszkola do domu stanowi dobry pretekst, aby wzmocnić rodzinne relacje. To najlepsza chwila do rozmów, wyznań czy zadawania trudnych, nurtujących kilkulatka pytań. Podczas tych codziennych spacerów możemy dowiedzieć się kim jest Kapciożerca, co wydarzyło się na placu Gołontaja, jak wygląda stepujący żółw czy papierowe puperki oraz co przytrafiło się Filipowi Szałowi – a wszystko to opowiedziane będzie w elowym języku. Poznając przedszkolne przygody Eli Jabłko i Dyzia Mięty zastanawiamy się razem z nimi, śmiejemy a czasem wspólnie bawimy.

Przedstawiając świat widziany oczami dziecka, autorka próbowała wzbudzić w nas empatię i zrozumienie dla małych, w dorosłym świecie ledwie zauważalnych trosk i radości, pozwalając dzieciom poczuć się ważnymi, a ich rodzicom znów stać się dziećmi.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Krystyna Śmigielska
Lektor:Gabriela Jaskuła
Ilustracje:Ewelina Jaślan-Klisik Beata Kulesza-Damaziak
Tłumacz:Ewelina Jaślan-Klisik
Wydawcy:Heraclon International (2020) Legimi (2020) Storybox.pl (2020) Wydawnictwo Alegoria (2017) Wydawnictwo Storybox.pl - Heraclon International (2017)
Serie wydawnicze:Audiobook Audiobook - Heraclon International
ISBN:978-83-62248-38-4 978-83-8194-779-4 978-83-8194-780-0
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo