12 ważnych praw

Inne tytuły:
polscy autorzy o prawach dzieci
Dwanaście ważnych praw
Ilustracje:
Elżbieta Kidacka
Autorzy:
Joanna Krzyżanek
Liliana Fabisińska
Anna Onichimowska
Anna Sójka-Leszczyńska ...
Wydawca:
Publicat (2015-2017)
Wydane w seriach:
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0253-9, 978-83-271-1307-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
reprodukcje
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Czasami dzięki zabawnej opowieści trudne sprawy stają się proste i zrozumiałe. Znakomici autorzy napisali niebanalną, bez nadęcia i patosu, niezwykle ciepłą książkę dla dzieci o ich prawach. Wszystkie prawa napisane są w formie urokliwych historyjek opatrzone pełnymi detali kolorowymi ilustracjami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:polscy autorzy o prawach dzieci Dwanaście ważnych praw Prawo do adopcji, czyli O Lilce, kamyku i oceanie Prawo do informacji, czyli O Jurku, który marzył o telewizorze Prawo do nauki, czyli O chłopcu, który spóźniał się do szkoły Prawo do ochrony przed wyzwiskiem , czyli O tym, jak Tomek popadł w kłopoty Prawo do odpoczynku, czyli O tym jak Dominika zapragnęła tańczyć Prawo do opieki lekarskiej , czyli Spisek dorosłych Prawo do prywatności, czyli Mam prawo zachować swój prywatny świat w tajemnicy Prawo do równouprawnienia, czyli Jadzia Trufla, kaczuszki, gruszki Prawo do utrzymywania kontaktów z rodzicami, czyli Tato, gdzie jesteś Prawo do wyrażania swoich podlądów, opinii i emocji, czyli Trzy nieponiedziałki Prawo do właściwych warunków i godnego życia, czyli Placki ziemiaczane Prawo do życia bez przemocy, czyli O fasolce, szliku i pryszczatym
Ilustracje:Elżbieta Kidacka
Autorzy:Joanna Krzyżanek Liliana Fabisińska Anna Onichimowska Anna Sójka-Leszczyńska Roksana Jędrzejewska-Wróbel Maria Ewa Letki Renata Piotrowska Eliza Piotrowska Marcin Pałasz Maria Szarf Zofia Stanecka Agnieszka Stelmaszyk
Wydawca:Publicat (2015-2017)
Serie wydawnicze:CED Centrum Edukacji Dziecięcej Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-271-0253-9 978-83-271-1307-8
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza reprodukcje zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo