Psy czy koty?

Autor:
Agnieszka Mielech
Lektor:
Joanna Pach-Żbikowska
Ilustracje:
Magdalena Babińska
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal (2017-2020)
Virtualo - Biblioteka Akustyczna (2015-2017)
Wilga
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-272-4741-4, 978-83-280-4694-8
9788322247414
Autotagi:
audiobooki
CD
książki
MP3
opowiadania
powieści
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Tajny Klub Superdziewczyn wraca nad morze! Na ekipę w trakcie weekendowego wypadu czekają same atrakcje - plaża, woda i mnóstwo swobody! Gwoździem programu są jednak urodziny Emi i wielka niespodzianka, którą szykują jej najbliżsi – urodzinowa impreza na plaży! Ale Emi ma tylko jedno życzenie: od dawna marzy własnym psie! Niestety musi się zadowolić wielką maskotką a do tego w Tajnym Klubie wybucha spór pomiędzy zwolennikami psów i miłośnikami kotów, kto jest górą. W trakcie wycieczki rowerowej przyjaciele spotykają zabłąkane zwierzątko - to pies ulubionej przez Emi rasy cavalier king charles spaniel. Dziewczynka uważa, że to znak od losu i zajmuje się zgubą najlepiej jak potrafi. Niestety, psiak jest smutny i osowiały, a inni pupile Tajnego Klubu, którzy towarzyszą w wyprawie - Czekolada i kot Fiolka - niechętnie patrzą na „nowego”. Wkrótce Tajny Klub rozpoczyna nową misję i piesek szczęśliwie wraca do swoich właścicieli. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • 🐶+🐱=🌪️! • Ale czy na pewno? • Może wielką przyjaźń tylko czeka na odkrycie? • Do kogo należy śliczny, zabłąkany cavalier? • I wreszcie- kto jest lepszym przyjacielem człowieka? • PSY czy KOTY?
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Mielech
Lektor:Joanna Pach-Żbikowska
Ilustracje:Magdalena Babińska
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Foksal (2017-2020) Virtualo - Biblioteka Akustyczna (2015-2017) Wilga Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal
Serie wydawnicze:Emi i Tajny Klub Superdziewczyn Emi i Tajny Klub Superdziewczyn: seria 2 Komiks i opowiadania Audiobook Audiobook - Biblioteka Akustyczna książka do słuchania
ISBN:978-83-272-4741-4 978-83-280-4694-8 9788322247414
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania powieści proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo