Elementarz w podskokach

Autorzy:
Małgorzata Swędrowska
Agnieszka Frączek
Ilustracje:
Ewa Poklewska-Koziełło
Agnieszka Żelewska
Wydawcy:
Papilon (2023)
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2017-2022)
Centrum Edukacji Dziecięcej (2018-2021)
Publicat (2017-2018)
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0243-0, 978-83-271-0688-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
podręczniki
poezja
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
wiersze

Elementarz w podskokach, czyli czytanie w zabawie! "W podskokach", bo szczęśliwe i ciekawe świata dziecko nie chodzi, ale podskakuje.“W podskokach", bo nauka czytania z małymi dziećmi nie może kojarzyć się z siedzeniem godzinami nad książką, ale z różnorodnymi aktywnościami - gestami, mimiką, aktywnościami parateatralnymi. Ten radosny i kreatywny elementarz przeznaczony jest dla dzieci już w wieku przedszkolnym i "dorasta" wraz z nimi. Maluszki będą korzystały z najprostszych aktywności, starsze dzieci skupią się na słowie.Napisany przez pedagog o niezwykłej energii - Małgorzatę Swędrowską - która od lat prowadzi warsztaty i seminaria dla dzieci i dorosłych, m.in. dla Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli, pracuje w szkole i wykłada na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.Wiersze oraz opowiadanka napisała wspaniała autorka książek dla dzieci - Agnieszka Frączek, a zilustrowały dwie fantastyczne artystki - Ewa Poklewska-Koziełło i Agnieszka Żelewska. Zapraszamy dzieci do krainy czytania w radosnych podskokach!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo