Nowe dyktanda:

klasa 1-3 szkoła podstawowa

Autorzy:
Małgorzata Białek
Krystyna Cygal
Anna Kremiec
Beata Kuczera ...
Ilustracje:
III Aleksandr
Cienpies Design
Lyudmyla Kharlamova
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2015)
ISBN:
978-83-7517-594-3
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Nowe dyktanda 1-3 to zbiór różnorodnych tekstów dyktand do czytania dzieciom. Dyktanda mają różną długość i poziom trudności, w zależności od wieku dziecka, dla którego są przeznaczone. Aby można było łatwo odnaleźć teksty dotyczące odpowiedniej trudności ortograficznej, wprowadzono podział według ćwiczonej trudności. Oprócz tego podziału zastosowano też skalę dzielącą dyktanda na łatwe, średnie i trudne, aby jeszcze łatwiej było ćwiczyć z dziećmi w sposób skuteczny, a jednocześnie nie zniechęcać. Teksty są poświęcone różnym tematom, wesołe, a niektóre rymowane. Teksty dyktand zostały poprzedzone wstępem gramatycznym, zawierającym reguły gramatyczne z przykładami, opisane zrozumiałym, przystępnym językiem. Książka ma perforowane strony, dzięki czemu każdą z nich można wyrwać i dać dziecku bądź powielić. Dodatkowym atutem jest ładne, estetyczne, kolorowe opracowanie graficzne. Nowe dyktanda 1-3 to książka, która sprawdzi się idealnie zarówno jako pomoc dla nauczycieli planujących klasowe dyktanda, jak dla rodziców i opiekunów samodzielnie pracujących z dzieckiem w domu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Małgorzata Białek Krystyna Cygal Anna Kremiec Beata Kuczera Lucyna Szary Elżbieta Szymonek Barbara Włodarczyk Joanna Zawadzka
Ilustracje:III Aleksandr Cienpies Design Lyudmyla Kharlamova
Wydawca:Wydawnictwo Greg (2015)
ISBN:978-83-7517-594-3
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo