W mieście

Autor:
Agnieszka Bator
Ilustracje:
Magdalena Babińska ...
Wydawca:
Wydawnictwo Aksjomat (2006-2024)
Wydane w seriach:
Co Słychać?
100 Słów Okienek
Co Słychać? - Agnieszka Bator
ISBN:
978-83-8106-069-1, 978-83-8213-931-0
978-83-8106-349-6
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Książeczka z okienkami. W mieście" to wyszukiwanka, z którą maluszek pozna i utrwali pierwsze słowa. Bawiąc się okienkami, dziecko: * rozwija spostrzegawczość wzrokową, * powtarza słowa i uczy się opowiadać, * wzbogaca i porządkuje swoją wiedzę. Ponad 100 okienek w książeczce gwarantuje małym odkrywcom udaną zabawę z niespodziankami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo ładnie wydana książka, która idealnie sprawdzi się na początku przygody z czytaniem. Piękne ilustracje i przesuwane elementy umilają wspólne chwile przy książce. Polecam
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Bator
Ilustracje:Magdalena Babińska Angelica Yaroshevich
Opracowanie:Agnieszka Bator
Wydawca:Wydawnictwo Aksjomat (2006-2024)
Serie wydawnicze:Co Słychać? 100 Słów Okienek Co Słychać? - Agnieszka Bator
ISBN:978-83-8106-069-1 978-83-8213-931-0 978-83-8106-349-6
Autotagi:druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo