W siodle: Rywalki

Autorzy:
Maja A. Ozga
Maja Ozga
Wydawca:
Media Service Zawada (2011-2012)
Wydane w seriach:
W siodle
Seria - W Siodle
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...

Wiosna, a jak wiosna to i majówka. Przyjaciółki wybierają się na wycieczkę. Podczas wyjazdu zaplanowano ognisko i dyskotekę. Do tego Kalina dowiaduje się, że w jej klasie jest jeszcze jedna osoba, która jeździ konno. Dziewczyny zaczynają rywalizować. Czy Kalina okaże się lepsza?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Nowa seria książek dla nastolatek. Miłość, szkoła, konie i taniec... • Wiosna, wiosna... a jak wiosna, to i majówka. Przyjaciółki wybierają się na wycieczkę klasową. Oj, będzie się działo, bo podczas wyjazdu zaplanowano ognisko i dyskotekę...
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:W siodle cz. 4.
Autorzy:Maja A. Ozga Maja Ozga
Wydawca:Media Service Zawada (2011-2012)
Serie wydawnicze:W siodle Seria - W Siodle
ISBN:978-83-7550-637-2 978-83-7550-641-9 978-83-7550-637-5 978-83-7550-641-2 978-86-7550-641-9
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna powieści zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo