Photoshop w trampkach:

stwórz własny album rodzinny

Autor:
Agnieszka Korzeniewska
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Helion (2017-2018)
NASBI (2017)
ebookpoint BIBLIO (2017)
ISBN:
978-83-283-3726-8, 978-83-283-4199-9
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
5.0

Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10.

  • Grafika to dla Ciebie wielkie wyzwanie?
  • Program Photoshop jest trudny do opanowania?
  • Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty?

Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album!

Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywane przez profesjonalnych grafików komputerowych! Proste, praktyczne wskazówki pozwolą Ci opanować Photoshopa od podstaw w krótkim czasie. Podejmij wyzwanie i zaprojektuj z nami swój pierwszy autorski album rodzinny!Z tą książką poznasz narzędzia Photoshopa i nauczysz się ich używać. Dowiesz się, jak retuszować zdjęcia, posługiwać się warstwami oraz tworzyć i przekształcać trójwymiarowe obiekty. Co więcej, będziesz umiał stworzyć najdziwniejsze kolaże i grafiki, jakie przyjdą Ci do głowy!

  • Interfejs programu Photoshop
  • Przegląd najważniejszych narzędzi
  • Sposoby zmiany kolorów
  • Wycinanie i kopiowanie obiektów
  • Tworzenie kolaży i używanie efektów
  • Korzystanie z filtrów
  • Tworzenie i używanie obiektów 3D
  • Drukowanie efektów pracy

Zdobądź umiejętności profesjonalnego grafika!

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo