Skąd się biorą dorośli:

dlaczego, u licha, nasi rodzice tego nie wiedzieli?

Autorzy:
Małgorzata Liszyk-Kozłowska
Tomasz Kosiorek
Wydawcy:
G J Książki (2013)
G J Gruner Jahr Polska
ISBN:
978-83-7778-474-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu - Katalog księgozbioru
4.0

Klucz do twoich zachowań - także tych, które nie pozwalają ci realizować marzeń i żyć naprawdę szczęśliwie - tkwi w dzieciństwie. Psychoterapeutka Małgorzata Liszyk-Kozłowska zabierze cię w pouczającą i wyzwalającą podróż do przeszłości. Pozwoli ci ona zrozumieć, dlaczego w pewnych sytuacjach reagujesz w określony sposób, i pomoże ci to zmienić: uzdrowić relacje z innymi, docenić siebie, nadać tempo karierze zawodowej, cieszyć się drobiazgami, czerpać z życia pełnymi garściami. Jeśli jesteś mamą lub tatą, nie tylko zmienisz swoje życie na lepsze, lecz także nie powtórzysz błędów swoich rodziców i przekażesz własnym dzieciom posag najcenniejszy z możliwych - nawyki, które pozwolą ci żyć pełniej i szczęśliwiej. Dowiedz się: • jaką pułapkę kryje w sobie oczekiwanie rodziców, by dziecko było zawsze grzeczne • czemu nie należy dzielić emocji na dobre i złe • dlaczego trening przyjemności jest nie mniej ważny niż uczenie odpowiedzialności • jakie błędy popełniają rodzice, także z miłości. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo