101 rzeczy, które musisz zrobić, zanim dorośniesz

Inne tytuły:
Sto jeden rzeczy, które musisz zrobić, zanim dorośniesz
Autorzy:
Sofija Stefanovic
George Ivanoff
Peter Taylor
Tłumacz:
Jan Godyń ...
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2015)
Wydawnictwo Wilga (2009-2013)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-259-0235-3, 978-83-280-2513-4
Autotagi:
druk
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...

To jest książka, o której Adam Słodowy mógłby tylko marzyć! Książka idealna dla spryciarzy - majsterkowiczów, ciekawskich eksperymentatorów, miłośników sztuczek i żartów, nietypowych gadżeciarzy i tych, którzy w krótki weekend chcieliby przeżyć wielką wyprawę życia.Oto kilka, spośród mnóstwa, propozycji zabaw: zrób latawiec, huśtawkę, domek dla lalek, samolot z papieru, animację na kartach książki, naucz się żonglować, zostać autorem kryminału, rozpal ogień bez zapałek, sprzedaj stare rzeczy, wyhoduj kryształ, skonstruuj kompas, rozpuść ząb w coli, zrób baterię, wygraj spór, zaczaruj monety, zbuduj radio, rób żarty, naucz się sztuczek karcianych i szyfrów w korespondencji, naucz się alfabetu Morse`a i podstaw pierwszej pomocy..."101 rzeczy..." to książka podzielona na sześć obszernych rozdziałów: majsterkowanie, rozrywka, nauka, gadżety, sztuczki i survival, które składają się na ogromną instrukcję do świetnej zabawy zarówno dla dziewczyn, jak i chłopaków. Ta książka rozbudza wyobraźnię, ćwiczy logiczne myślenie, umiejętność planowania oraz sprawności manualne. Wygodny format ułatwia korzystanie z doskonale opisanych i dokładnie zilustrowanych pomysłów, podpowiedzi i sztuczek.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Sto jeden rzeczy, które musisz zrobić, zanim dorośniesz (albo zanim zrobisz się za stary, żeby się nimi cieszyć
Autorzy:Sofija Stefanovic George Ivanoff Peter Taylor
Tłumaczenie:Jan Godyń George Ivanoff Peter Taylor
Ilustracje:Peter Taylor
oraz:Jan Gody n
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2015) Wydawnictwo Wilga (2009-2013) Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:978-83-259-0235-3 978-83-280-2513-4
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje popularnonaukowe reprodukcje
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo