Dar uczenia się:

sprawdzona nowa metoda korekcji ADD, problemów z matematyką i pisaniem odręcznym

Autorzy:
Ronald D. Davis
Eldon M. Braun
Tłumacz:
Monika Hartman ...
Wydawca:
Zysk i Spółka Wydawnictwo (2003-2006)
ISBN:
978-83-7298-850-8, 978-7298-850-8
978-83-7298-850-1
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Dar uczenia się jest kontynuacją i poszerzeniem przełomowego Daru dysleksji tych samych autorów. Obok już znanych metod prezentuje nowe, mające zastosowanie w korekcji wielu zaburzeń uczenia się. Oprócz dysleksji odnosi się ona do: - ADD (zespół deficytu uwagi), - ADHD (ADD z towarzyszącą hiperaktywnością), - kłopotów z matematyką (akalkulia i dyskalkulia), - kłopotów z pisaniem odręcznym (agrafia i dysgrafia). Swoje sprawdzone techniki autorzy prezentują w sposób na tyle przystępny, że każdy nauczyciel, rodzic, terapeuta czy sama osoba mająca trudności w uczeniu się może je z powodzeniem zastosować i dzięki temu przyjąć swój dar i uczyć się z radością. Książka ta prezentuje niezwykły punkt widzenia na kwestię zaburzeń uczenia się. Korzystając z własnych doświadczeń życiowych, Davis dzieli się wiedzą, którą każdy powinien posiadać. "Library Journal".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:sprawdzona nowa metoda korekcji ADD, problemów z matematyką i pisaniem odręcznym
Autorzy:Ronald D. Davis Eldon M. Braun
Tłumaczenie:Monika Hartman Eldon M. Braun
oraz:Eldon M. Braun
Wydawca:Zysk i Spółka Wydawnictwo (2003-2006)
ISBN:978-83-7298-850-8 978-7298-850-8 978-83-7298-850-1
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo